Jäsenasiaa

Jäsenyys

Jäseneksi voivat liittyä yli 6-vuotiaat perheenjäsenet.

Yksilöjäsenmaksu on 35 € ja perhemaksu 70 €.

Jäsenmaksu ja -kausi ovat voimassa 12 kk kerrallaan, alkaen liittymiskuukauden alusta. Jäsenmaksukauden päättyessä saat uuden jäsenmaksulaskun.

Valtakunnallisen jäsenmaksun maksamalla varmistat itsellesi mahdollisuuden osallistua 4H-toimintaan jäsenhinnalla ja saat käyttöösi jäsenedut niin paikallisesti, alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.

Jäsenedut

4H-järjestön jäsenenä sinulla on monia etuja. Jäsenyyden tunnuksena on digitaalinen jäsenkortti. Sinua lähellä olevasta toiminnasta saat lisätietoja 4H-yhdistyksestä. Muista hyödyntää jäsenetusi arjessa ja lomalla!

Liittymällä 4H:n jäseneksi, pääset osallistumaan oman paikallisen yhdistyksesi monipuoliseen toimintaan. 4H:sta löytyy tekemistä ja oppimista niin lapsille kuin nuorille. 6-12-vuotiaille 4H-harrastus tarkoittaa kerho- ja tapahtumatoimintaa, kuten esimerkiksi Safkasankarit- tai kepparikerhoja sekä kesäleirejä ja Ruokakouluja. 13-28-vuotialle 4H-harrastus tajoaa mm. kansainvälistä toimintaa, työllistymistä 4H:n kautta, talous- ja työelämätaitojen oppimista tai oman 4H-yrityksen perustamista tuetusti.

Itse harrastustoiminnan lisäksi jäsenyyteen kuuluu digitaalinen 4H-jäsenkortti, jolla saa alennuksia ja etuja. Jäsenillä on lisäksi 4H-tilaisuudet kattava tapaturmavakuutus. Paikallisilla 4H-yhdistyksillä on myös omia jäsenetuja. Näet kaikki käytössäsi olevat jäsenedut omalla digitaalisella jäsenkortillasi ja ne on myös lueteltu alla. Saat edut käyttöösi maksettuasi jäsenmaksun, ellei toisin mainita.

Jäsenedut.fi-palvelu

Rekisteröidy jäsenedut.fi-palveluun ja ota käyttöösi valtakunnallisia etuja  eri yrityksiltä. Jäsenedut.fi kokoaa yhteen jäsenetuja tarjoavat yritykset ja yhdistysten jäsenet.

Palvelu tuo 4H-järjestön jäsenten saataville vaihtuvia jäsenetuja. Tarjolla on mm. lehti-, autoilu-, hotelli- ja ravintolaetuja sekä hyvinvointiin liittyviä etuja.

Esimerkiksi nämä edut, yritykset ja palveluntarjoajat voit hyödyntää jäsendut.fi-palvelun kautta:  F-Secure-tietourvaetu, Lehtikuninkaan hintaetuja lehtitilauksista, autonvuokrausetuja, Reima.com-etu, hotellietuja Tallinnassa ja Latviassa ja paljon muuta.

Tutustu jäsenedut.fipalveluun, ja lue tarkemmin näistä eduista sekä monista muista. Etukoodit saat käyttöösi rekisteröitymällä palveluun. Rekisteröintisivulta voi myös tilata palvelun uutiskirjeen. Uutiskirje on kätevin tapa saada tietoa uusista eduista ja jotkut edut ovat esillä ainoastaan uutiskirjeessä. Jokaisen kirjeen lopussa on linkki ”unsubscribe”, jota klikkaamalla uutiskirjeen voi peruuttaa milloin tahansa.

Palvelun käyttö on täysin maksutonta ja vapaaehtoista kaikille 4H:n jäsenille. 4H ei luovuta jäsenetietojasi yrityksen käyttöön eikä tähän palveluun käytetä jäsenmaksuvarojasi. Jokainen jäsen voi itse niin halutessaan ottaa palvelun ja siellä tarjotut edut käyttöönsä. Tietojasi ei luovuteta eteenpäin jäsenedut.fi-palvelusta.